«Ақмола облысы білім басқармасының  Бұланды ауданы білім бөлімі Вознесенка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Вознесенка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

"Бәрі өз қолыңда" атты сынып сағаты

15.02.2019

"Бәрі өз қолыңда" сынып сағаты»

Мақсаттар:

Балаларды әлемді көруге және сезінуге, өмірлік құбылыстар мен әрекеттердің адамгершілік жағын бөлуге үйрету;

Тәрбиелеу, адамгершілік

Қосымша презентация

Роликті қарау

"Ұзақ уақыт бойы өмір сүрді-дана адам болды. Ол әрқашан кез келген сұраққа дайын жауап алды. Бір күні оның оқушысы өз мұғаліміне жауап бере алмайтын қиын сұрақ қоюды шешті. Оқушы көбелекті ұстап алып, оны алақанға салып, мұғалімге барды. "Менің алақамдағы көбелек тірі немесе өлі? "- деп сұрады оқушы. Бұл ретте ол өзі туралы ойлады: егер ол көбелек тірі деп айтса, мен алақанды қысып, ол өледі. Егер ответит, көктің арасы , пішуге алақан, көбелек улетит. "Бәрі сенің қолыңда, менің оқушым," - деп дана адам жауап берді. Бұл дегеніміз, балалар, әр адамның болашағы оған байланысты.

Жетекші. Адамгершілік саласындағы өзін – өзі бекіту-тұлғалық дамудың маңызды сатысының бірі. Адам дұрыс өмір сүреді,еңбек етеді, демалады.

Өзінің адамгершілік негізін қалай түсінуге және білуге болады? Бұл туралы бүгін сіздермен сөйлескім келеді.

 

Жетекші. Балалар, сіз қалай ойлайсыз, неге адам өзін дұрыс ұстайды? (Балалардың жауаптарын тақтада бекітуге болады).

Баланың моральдық санасының қалыптасуын зерттейтін психологтар адамды белгілі бір әрекетке итермелейтін себептердің сипатына негізделген адамгершілік даму деңгейін бағалау шкаласын ұсынды.

1-ші деңгей. Жазаны болдырмау және сыйақы алу үшін. (Подделываться).

2-ші деңгей. Мен туралы бәрі жақсы ойладым – басқалары мен өзім. (Казаться).

3-ші деңгей. Менің қоғамымның жалпы қабылданған нормалары мен құндылықтары осындай. (Бағыну).

4-ші (жоғары) деңгей. Менің моральдық ұстаным осындай; олар жалпыадамзаттық қағидаттарға негізделген. (Өзіңіз болу).

Тақтадағы деңгейлерді бірінші деңгейге сәйкес келетін төменгі саты, төртінші тиісінше жоғарғы саты ретінде көрсету қажет.

Бұл адамгершілік мінез-құлық деңгейі, онда ең жоғары деңгейге жоғары жалпыадамзаттық құндылықтар сәйкес келеді.

Жетекші. Ғасырлар бойы қалыптасқан адамгершілік идеалдары бар ма? Кітап, кинофильмдерден мысалдар келтіріңіз.

Өткеннің көптеген адамгершілік идеялары бүгінгі күні өзекті емес, заманауи емес деген пікір бар. Адамгершілік заманауи немесе алдын ала болуы мүмкін бе?

(*Талқылау)

Жетекші. Алайда, біздің қазіргі қоғамда көптеген теріс құбылыстар пайда болды: дөрекілік, жамандық, айналасындағылардың қылмыстық әрекеттері. Сондықтан өзін әлемнің күрделілігін түсінуге, нақты әлемдегі адамгершілік және адамгершілік қарым-қатынастарға әрдайым дайындағаны жөн.

Жүргізуші әрбір адамға жеке тапсырманы орындау үшін адамгершілік қасиеттері бар бланк береді.

Жеке жаттығу "жастық адал зерцало".
Сіз алдында 16 адамгершілік қасиеттерінің тізімі.

Бұл қасиеттер осы қасиеттердің полярлық-қарама-қарсы көріністерін қамтитын шкаламен берілген. Әр САПАНЫҢ айқындығын белгілеңіз. Ол үшін сәйкес санды дөңгелектеу керек. 10-Сан сол бағанда көрсетілген сапа көрінісінің ең жоғарғы деңгейін, 1 – сан-оң бағанда көрсетілген сапа көрінісінің ең жоғарғы деңгейін білдіреді. Соңында сіз өзіңіздің адамгершілік "профиліңізді" аласыз.

 

"Аве Мария" Естіледі. Музыка фонында тақтайшаларды толтыру

Пәнінің мұғалімі. Өмірде әртүрлі адамдар бар. Бөлінеді үш түрі.

Біріншісі: құрғақшылық сияқты, олар ештеңе бермейді – тамақ та, бақытсыз және кедей адамдарға тамақтану да.

Екіншісі: аздаған жаңбыр сияқты, олар кейбір нәрсе береді, ал басқалары жоқ.

Үшіншісі: жаңбыр сияқты, олар барлық шеңберді жаулап алады, барлығымызға, шайтандар болсын, бақытсыз кедей кедей болсын; олар тамақ, сусын береді... қастар мен жарық.

Ал сіз өзіңізді қандай адам түріне жатқызар едіңіз?

Менің ойымша, сіз күшті жаңбыр сияқты адам болғысы келеді.

Нәтижелерді бағалау. Адамгершілік саласындағы әлсіз және күшті жақтарын анықтаңыз.

"Адамгершілік дилеммаларды шешу"сынамасы.

Моральдық тәртіптің күрделі әлеуметтік мәселелерін қамтитын жағдайларды ұсынамын. Кейіпкерлердің қылықтарына баға беру және өз ойларын негіздеу қажет.

"Көше мораль”
Сіздің сыныпта оқиға болды. Ол сабақтан қашып кету ұсынысын қолдамағаны үшін жақсы, бірақ әлсіз физикалық баланы қатты ұрды. Сіз көрген кім бил, бірақ бар ұсыныс беруге бұзақылар сіз промолчали.

Сіз жасасаңыз, әрі қарай?

"Олжа”
Сіз кездейсоқ қымбат заттарды сатып алу чегін тапты …

А) оны жоғалтқан адамды табуға тырысыңыз.

Б) сөреге жүгіріңіз – сіз ол туралы армандайсыз.

В) оның шынайылығына күмәнданасыз, қиындықтардан қорқасыз.

Г) онымен не істеу керектігін білмейсіз.

Жетекші. Сыртқы және ішкі әлемнің қосындысы тән:

Жақсылық-зұлымдық, әдемі – ақылсыз, шындық – өтірік, денсаулық – ауру және т. б.

Осы қарама-қайшылықтар арасында тұрақты күрес жүріп жатыр. Біз бұған әрдайым дайын болуымыз керек.

Пәнінің мұғалімі.. Сіздің ойыңызша, ол жақсы және мейірімді деп айтуға болатын адам қандай қасиеттерге ие болуы керек? Әрқайсысында гүл бар. Оның жапырақтарына осы адам ие болуы тиіс қасиеттерді жазыңыз.

"Жақсылық жаса"естіледі. Балалар музыкамен қағаз бетіне сапалы Гүлдерді салады.

– Біздің жаны қандай болды-гүл алаңы, онда қажетті адами қасиеттерді: мейірімділік, жанашырлық, ақыл, еңбексүйгіштік, мейірбандық, байқаушылық, кең пейілділік, махаббат, риясыз, жанашырлық, ықыластық, Алғыс, Құрмет, әділдік, нәзіктік, кішіпейілділік, сыпайылық, күлкі, достық, адалдық, қайырымдылық сияқты сезімдер бар.,

Біз сіздермен бірге, балалар осы қасиеттердің тек осында ғана емес, әрқайсымыздың жан дүниесінде де өркендеуіне ұмтылуымыз керек.

 

"Дені саудың-жаны сау" халық мақалы.

Денсаулық-бақыт. Менің таныстыратын тоғыз заповедями. (Өсиеттер оқушыларға таратылады). 
1. Әрқашан өзіне және басқаларға тек жақсылық, әдемі және денсаулық тілей. Сенім, үміт және махаббат бұл сіздің серіктеріңізде болсын. 
2. Сүй және құрметте. Туған-туыстар мен жақындардың өмірі қуанады. 
3. Ешбір теряй шаралар: демалыс, азық-түлік. Шараны сақтау-денсаулық белгісі. 
4. Өз-өзіңе және жақындарыңа ішімдіктен, темекіден және есірткіден бас тартуға көмектес. Психикалық удан: зұлым, қызғаныш, ашкөздік. 
5. Адамдарға күлкі сыйла. Күлімсіреу демалыс, көтеріңкі көңіл-күй береді, қиындықтар мен күйзелістен арылтады. 
6. Өз сезімдерін, ашулығын кешіре біл. Гордись білімімен, шеберлігімен, күшпен еркінен тыс. 
7. Әрқашан өзіңе: Мен қалаймын, мен адамзатты өмір сүруге тиіспін. 
8. Есте сақта бір: не ексен, соны орасын. Адамның тағдыры оның қолында. 
9. Емес забудь! Денсаулық - бұл бәрі емес, бірақ денсаулықсыз бәрі-ештеңе. Сонымен қатар, денсаулық - физикалық күш, бұл рухани байлық.

Просмотров: 1439


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі
Текст